VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Podle zákona má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy ve 14-ti denní lhůtě od jeho doručení. Nezapomeňte však, že nás o této skutečnosti musíte informovat do 14 dnů od převzetí zboží.
Zboží je možné vrátit nebo vyměnit pouze v případě, že je nenošené, zabalené v originálním obalu a nejsou na něm viditelné známky používání.
Spotřebitel však musí uhradit poštovné spojené s náklady na vrácení zboží. Kupní cenu produktu Vám vrátíme nejpozději do 14 dnů ode dne převzetí vráceného zboží.
Vrácení zakoupených produktů v případě odeslání přijímáme pouze skrze program Retino. Vyplňte si prosím online formulář na našich stránkách. Štítek od vybraného přepravce Vám bude odeslán na e-mail. Za zásilky poslané na naši adresu jiným způsobem neneseme zodpovědnost a negarantujeme přijetí.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ S PERSONALIZACÍ
Jelikož se jedná o výrobek na zakázku, nemůžeme Vám ho vyměnit nebo vrátit.
Pokud máte monogram na štítku, výrobek je možné vrátit, ale účtujeme si poplatek 500 Kč za štítek.
Pokud je monogram na popruhu: účtujeme si poplatek 730 Kč + cenu za personalizaci.
VÝMĚNA ZBOŽÍ
V případě, že zakoupené zboží nesplňuje Vaše představy, máte právo během 14 dnů od doručení zboží vrátit dle postupu na vrácení.
Následně Vám bude obratem vrácena částka z ceny nákupu a Vy si budete moci Vámi vybraný model zakoupit v rámci nové objednávky.
Možnost vrácení i výměny zaniká v případě, že si necháváte výrobek upravit podle vlastních požadavků, vyrobit na míru nebo u kabelek s iniciály.
REKLAMACE
V Loro Oro se snažíme o výrobu věcí té nejvyšší kvality. Pokud ale s vaším výrobkem nastanou v průběhu 24 měsíců od nákupu nějaké komplikace, máte právo výrobek reklamovat.
Postup při reklamaci:
- vyplňte si online formulář v programu Retino, kde popište chyby a vady na konkrétním výrobku, v ideálním případě doplňte fotografiemi
- na e-mail Vám od vybraného přepravce dorazí štítek k poslání
- výrobek podáte na vybrané pobočce přepravce
- jakmile zásilku obdržíme, zašleme Vám potvrzující e-mail o převzetí kabelky a předání na opravu
Náklady spojené s odesláním jsou hrazeny naši stranou.
Reklamace v případě odeslání přijímáme pouze skrze program Retino. Vyplňte si prosím online formulář na našich stránkách. Štítek od vybraného přepravce Vám bude odeslán na e-mail.
Za zásilky poslané na naši adresu jiným způsobem neneseme zodpovědnost a negarantujeme přijetí.
Vaše reklamace bude provedena v souladu se zákonem. Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší společností. V případě delších reklamací Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem.
Reklamace se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením nevhodnou péčí.